vanmorgen heeft peter om 8.00 weerr gebeld.
Hij kreeg 1 van de dierenartsen aan de telefoon.
er was nog geen uitslag.
Peter zei dat het nu wel lang duurde vanaf vorige week woensdag.
hij vroeg of ze kon bellen naar amsterdam.
de DA zei dat amsterdam moeilijk te bereiken is om te bellen.
anders moest hij volgende week maandag maar weer bellen dan is de andere dieren-arts er.
Dit is 1 van de 3 eigenaren en de dierenarts waar wij altijd komen.(er zijn 5 dieren artsen daar in totaal)
peter zei dat het dan wel heel lang ging duren met het weekend er weer tussen.........
Nu ging deze dieren arts onze eigen dieren arts bellen op haar vrije dag bellen zodat die misschien naar Amsterdam kon bellen...........
deze dieren arts(eigenares) werkt nu alleen nog op maandag en woensdag en op woensdag is peter altijd vrij dus komen wij bij haar terecht en wij vragen ook altijd of wij bij haar terecht kunnen aangezien wij elkaar al jaren kennen via de praktijk.
Als het zo moeilijk te bereiken is zou ik persoonlijk vandaag hebben geprobeerd om een paar keer
te belllen en lukt dat niet een mail sturen of het mogelijk is om vandaag de uitslag te krijgen.............
.
Nu moeten we maar weer afwachten of wij wat horen.
Al zouden wij alleen maar horen moet Janouk wel of niet geopereerd worden aan 1 of 2 ellebogen.
(een uitgebreide uitleg ed vind ik ook goed voor volgende week maar wil graag van de onzekerheid af!!!!!!!
WAT is er met haar aan de hand??)
ik ben wel een beetje..

langzamerhand..............
groetjes, Miranda
(ik ben trouwens niet boos/teleurgesteld op onze eigen dieren arts maar gewoon door het antwoord van vandaag over moeilijk te bereiken...???)