bjruiter schreef:Hoe is de nacht gegaan Miranda, ik hoop dat de ontlasting weer wat vaster is, norit had ik goede ervaring mee.
Groetjes margaretha
Hoi Margaretha,
Wij hebben eerder ook weleens norrit gebruikt mocht het nodig zijn.(weekend/s'nachts bij de honden)
In dit geval hielp het echt niet zaterdag nacht.....ze had de Norit ergens in een hoekje uitgespuugd zaterdagnacht...!!
ik had nog Finidiar van de vorige keer over dus dat verder gegeven.
Ze heeft geen diarree op dit moment en hopelijk blijft dat zo.
toch is het nog een beetje van slag schijnbaar..
( geen diarree of )gewone geen ontlasting gehad.
Gisteren om 18.00 uur uit geweest en geplast sávonds laat weer uit geweest niet geplast????
Normaal echt altijd bij elke wandeling.
Om 1.30 vannacht was ik (nog) wakker en dacht ik probeer het nog een keer een plasje laten doen....weer niet??
vanmorgen bij peter wel gelukkig wel om 7.30.
Weer extra vocht door haar vlees gedaan zodat ik weet dat dat naar binnen gaat en wat er in gaat word hopelijk er ook weer uitgeplast!
om 10.45 gekeken of ze een plasje wilde doen maar nee.
Volgens mij heeft ze meer zin om te lopen maar helaas mag alleen tot de boom zei de chirurg en dan terug.(rond kijken /iedereen bekijken mag wel

)
verder lijkt het goed te gaan.
janouk zoekt ook minder de kleden/kussens op dus dat lijkt mij postief want in het begin lag ze daar steeds op uit zich zelf om te ontlasten.(minder gevoelig voor haar dan net na de operatie)
groetjes, Miranda