[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 124: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 124: Array to string conversion
Newfoundlander-Forum • Bekijk onderwerp - vervolg no 2 update Bella 14 mei 2016

vervolg no 2 update Bella 14 mei 2016

Alles over de gezondheid van je newf.

vervolg no 2 update Bella 14 mei 2016

Berichtdoor Hippie » Za 14 Mei 2016 09:18:15

vervolg.
Woensdagochtend meteen afspraak gemaakt voor 25 mei voor de cardioloog.
Ik wilde eerst afwachten wat er in Utrecht gezegd en gedaan zou worden en dan pas hier iets schrijven.

Mocht er iets in de tussentijd gebeuren moesten wij naar onze dieren arts gaan.................
Het zwaar ademen speelde natuurlijk helaas al langer ed.
Loop ik meer eind van de middag langs Bella ligt Bella zeer zwaar te ademen met opgeblazen hamsterwangen!!!!!
Wangen plat en bol plat en heel bol enz.
Peter meteen de DA gebeld en ik heel snel een heel,heel kort filmpje gemaakt terwijl hij belde zodat hij het kon laten zien!!!
Bella mocht meteen komen.
Daar had ze koorts en heeft een injectie gehad.
Nu werd er meteen een afspraak gemaakt om de volgende dag weer foto´s van hart en longen te maken.
Bella moest daar om 8.00 zijn bij onze DA.

Heel eerlijk begrijp ik het niet.....wij zouden haar achter moeten laten en later ophalen...nu zei deze DA ik neem haar nu wel meteen mee dan doen wij het meteen anders gaat ze misschien de hele ochtend blaffen..
Even daarna was ze klaar.
1 foto van haar zijkant was gelukt en de andere op haar rug mislukt... icon_sad.gif scratch.gif
De vorige keer waren beide kanten gelukt...
Waarom de foto dan niet over wordt gedaan. stond eerst wel op de rekening...de 2e oeps.
Maar de uitslag van deze foto was weer dat haar hart vergroot is net als de vorige keer en op haar longen zaten witte plekjes of aan de boven kant van haar longen en dat kon duiden op hartproblemen.

Ik vroeg aan Peter is de foto vergeleken met de vorige foto van de vorige keer maar daar was helaas niet over gesproken..
..
Bella kreeg weer medicijnen voor haar hart en had 39,2 volgens mij donderdag ochtend.

Dus weer mee naar huis wij wilde graag dat de afspraak vervroegd werd maar de DA zei dat het niet nodig was.
Hij zei wel het is goed dat ze goed wordt onderzocht voordat er iets ernstigs gebeurd.....
icon_sad.gif schrik.gif
Wij zijn wel eigenwijs geweest en hebben op eigen gelegenheid nog een keer Utrecht gebeld en uitgelegd wat er woensdagmiddag was gebeurd na overleg met de cardioloog werden wij terug gebeld dat Bella de 18e mag komen ipv de 25 mei
zie vervolg nummer 3 anders is het verhaal weer weg...........misschien
Hippie
Forum-Newf
Forum-Newf

Terug naar Ziekte en gezondheid