Toevallig bleven Corrie en Willem vandaag eten. Om even voor 5 stonden de borden op tafel, en net toen we wilden gaan eten zag ik opeens dat het wéér raak was met Marit : proberen te braken, benauwd en een heel dikke buik links.
Alle andere honden in de keuken opgesloten, de borden (met vlees en groenten er op ) op tafel laten staan en linea recta naar de praktijk. Ze kon nog maar nauwelijks lopen.
Onderweg Carin een app'je gestuurd, en die heeft ook alles laten vallen en is meteen gekomen.
Samen met Willem heb ik haar op de operatietafel gekregen, een licht roesje gegeven en met een paar dikke injectienaalden al vast wat lucht laten ontsnappen.
Bij de tweede poging ging de sonde er gelukkig al door en konden we de boel afhevelen en de maag spoelen.
Ze ligt nu bij te komen, en als je haar roept gaat het puntje van haar staart al weer heen en weer.
Vannacht blijf ik bij haar, hopelijk is ze morgen weer fit.
Toen we weer thuiskwamen stonden tot mijn stomme verbazing de borden onaangeroerd op tafel en er lag zelfs een ongeschonden pak lange vingers bij !
Ik voel me geradbraakt, alsof ik heel zwaar werk heb gedaan. Zal de reactie op de paniek wel zijn.