Wasbeurt

Heb je, als baas, een leuk verhaal over je newf, vertel het hier.

Wasbeurt

Berichtdoor emz » Do 22 Feb 2018 11:52:41

Lucy was weer hard aan een wasbeurt toe. Zoals ik jullie verteld heb, heeft ze een nieuwe mensenvriend, een Nederlands-Turkse jongen, die thuis uiteraard nooit een hond gehad heeft. Honden zijn in zijn cultuur vieze beesten, die je niet in huis haalt.
Maar, eenmaal bij mij thuis, ontdekte hij dat honden ontzettend lief en leuk zijn, en is helemaal weg van ze.
Vandaag kwam hij langs, precies toen Lucy in het bad zat, helemaal in de shampoo. Ze kijkt daar altijd uiterst ongelukkig bij en dus kreeg haar nieuwe vriend diep medelijden met haar. "Hoe kún je" riep hij, die arme hond wordt zó mishandeld !"
Luus zag haar kans schoon, en sprong uit het bad.
Wat een ellende, die hele glibberboel opdweilen, en dan maar weer met frisse moed verder met onze Luus.
Afbeelding

groetjes ineke
emz
Forum-Newf
Forum-Newf

Re: Wasbeurt

Berichtdoor Hippie » Vr 23 Feb 2018 18:57:02

sorry
hahaha2 hahaha2 hahaha2
Ik zie het weer helemaal voor mij!!
Groetjes, miranda
Hippie
Forum-Newf
Forum-Newf

Re: Wasbeurt

Berichtdoor Gonny » Vr 23 Feb 2018 21:09:17

I k hoop dat je haar weer terug in bad kreeg grijns.gif
Of moest je wachten tot haar bondgenoot weer weg was?

Je verhaal deed me weer denken aan een documentaire die ik gezien heb. Dit speelde zich af in Istanbul en er werden een aantal straatkatten gevolgd. Die hadden niet een echte baas maar toch werd er op ze gelet en voor ze gezorgd door de buurt. Het was ook zo dat de katten hun ‘baasje’ uitzocht. Een kat bijvoorbeeld kwam iedere dag naar een winkel, ging op een stoel lekker slapen en vertrok op een gegeven moment weer. Ontroerende film.
Gebruikers-avatar
Gonny
Forum-Newf
Forum-Newf

Afbeeldingen: 0

Terug naar Verhalen