Kat kwijt !

Heb je, als baas, een leuk verhaal over je newf, vertel het hier.

Kat kwijt !

Berichtdoor emz » Di 17 Sep 2019 10:07:22

Zaterdagochtend kwam Mette, een van mijn poezebeesten, niet eten. Geen trek misschien ?
Maar 's avonds kwam ze weer niet, en dat was niet normaal. Was ze misschien naar de bovenverdieping gegaan en per ongeluk in een van de kamers opgesloten ?
Alles doorzocht, maar geen Metje te bekennen. Ook beneden niet, niet achter een gordijn, op of onder een kast, niet in de garage...........
En opeens kreeg ik een helder idee : vrijdagmiddag stond de achterdeur naar de tuin open, zoals altijd als het redelijk weer is. De enige kat die naar buiten gaat, maar ook altijd snel weer terug is, is Kiki. De andere drie gaan echt NOOIT naar buiten.
Maar vrijdagmiddag waren Tessa en Amy opeens als razende Roelants naar buiten gestormd, en hadden heel nijdig naar iets staan blaffen wat in de border, achter het hek zat. ( Dat hek is er jaren geleden omheen gezet, omdat Hunter niets liever deed dan de border omgraven en dan met modderpoten naar binnen komen )
En toen ik Tessa 's avonds laat in de tuin had gelaten was ze weer bij de border aan het blaffen, snuffelen en ijsberen geweest.
En ja hoor, onder een dichtbegroeide struik zat Metje !
Snel naar binnen gehaald, waar ze haar schade met drie blikjes Gourmet ging inhalen.
Afbeelding

groetjes ineke
emz
Forum-Newf
Forum-Newf

Re: Kat kwijt !

Berichtdoor Gonny » Wo 18 Sep 2019 15:38:01

Dan schrik je je een hoedje! Gelukkig was ze niet ver.
Is ze d'r avontuur al weer te boven? Blikjes gourmet helpen natuurlijk best wel wink.gif
Straks smeert ze 'm weer: alles voor extra blikjes gourmet grijns.gif
Gebruikers-avatar
Gonny
Forum-Newf
Forum-Newf

Afbeeldingen: 0

Re: Kat kwijt !

Berichtdoor Hippie » Do 19 Sep 2019 07:51:44

emz schreef:Zaterdagochtend kwam Mette, een van mijn poezebeesten, niet eten. Geen trek misschien ?
Maar 's avonds kwam ze weer niet, en dat was niet normaal. Was ze misschien naar de bovenverdieping gegaan en per ongeluk in een van de kamers opgesloten ?
Alles doorzocht, maar geen Metje te bekennen. Ook beneden niet, niet achter een gordijn, op of onder een kast, niet in de garage...........
En opeens kreeg ik een helder idee : vrijdagmiddag stond de achterdeur naar de tuin open, zoals altijd als het redelijk weer is. De enige kat die naar buiten gaat, maar ook altijd snel weer terug is, is Kiki. De andere drie gaan echt NOOIT naar buiten.
Maar vrijdagmiddag waren Tessa en Amy opeens als razende Roelants naar buiten gestormd, en hadden heel nijdig naar iets staan blaffen wat in de border, achter het hek zat. ( Dat hek is er jaren geleden omheen gezet, omdat Hunter niets liever deed dan de border omgraven en dan met modderpoten naar binnen komen )
En toen ik Tessa 's avonds laat in de tuin had gelaten was ze weer bij de border aan het blaffen, snuffelen en ijsberen geweest.
En ja hoor, onder een dichtbegroeide struik zat Metje !
Snel naar binnen gehaald, waar ze haar schade met drie blikjes Gourmet ging inhalen.

Wat erg Ineke,
Dat is schrikken heb zelf 3 poezen en moet er ook niet aan denken!!!
Gelukkig dat je Mette hebt ontdekt door Tessa!
Gelukkig niets engs verder gebeurd uiteindelijk.
En lekker weer heeft kunnen smikkelen.
Dat moet een geruststelling zijn geweest!!!
Hippie
Forum-Newf
Forum-Newf

Terug naar Verhalen