Betty en Max........

Wat zegt een foto over je hond?
Plaats een (interactie) foto van je hond laat deze analiseren.

Re: Betty en Max........

Berichtdoor Lusand » Di 26 Apr 2011 08:29:58

Hoi Sandra
Hoe gaat het met jullie kleine grote man?
Ik hoop op hoopvol nieuws.....

Voor iedereen die mee heeft geleefd.........
Met onze Max gaat het goed, hij is op dit moment in remissie en wordt elke drie maanden gecontroleerd in Groningen. Het was een heel heftige tijd maar na 6 zware kuren, een grote operatie en 30 bestralingen is hij SCHOON.... We zijn op dit moment nog steeds met de verwerking bezig en we bidden dat het nooit meer terug komt. Helaas konden de hoge heren in Groningen ons geen uitspraak doen over de toekomst.
Met zijn allen in dit gezin proberen we elke dag zoveel mogelijk te genieten van het leven en vooral door te gaan.
Max mag helaas geen examen doen dit jaar, daarvoor heeft hij teveel lessen gemist maar we hebben ervoor gekozen om Max het vierde jaar niet over te laten doen en gewoon door te gaan met zijn toekomstbeeld.
Dit jaar gaat Max starten met de 2 jarige opleiding sport en beweging op het ROC, daarna wil hij graag bewegingstherapie gaan geven aan geestelijk en lichamelijk gehandicapte jongeren.
We zijn zo vreselijk trots op hem!!!
Binnenkort staat er nog een kleine operatie op het programma, dan gaat de VAP eruit, dat is een aanprikpunt aangesloten op een grote ader in zijn borst, dit was voor de chemo's zodat ze niet telkens een ader hoefden te zoeken.
Iedereen bedankt voor de kracht en de groeten van onze Max!!
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
Lusand

Berichtdoor dianne » Di 26 Apr 2011 09:24:07

Hoi Sandra,

Goed te horen dat het nu goed gaat met Max. En hoe is het met Betty??
Wens Max veel succes met zijn opleiding, hij heeft in elk geval een goed idee wat hij wil gaan doen en ik denk dat vele daar profijt van kunnen hebben. Toch nog sterkte met alles, en ik hoop dat het goed blijft gaan met Max.

Groetjes Dianne
Gebruikers-avatar
dianne
Forum-Newf
Forum-Newf

Berichtdoor blondie101 » Di 26 Apr 2011 16:36:35

wat fijn te horen dat het goed gaat met max toppie.gif pff het is een k..t ziekte maar volledige genezing is echt mogelijk. We blijven duimen voor max dat die rotziekte nooit meer terug komt. Kus
blondie101
Zeer actieve-Newf
Zeer actieve-Newf

Berichtdoor Gerrie » Di 26 Apr 2011 17:43:55

Wat een geweldig bericht, wat zal dat een zware tijd zijn geweest.
Vanaf nu veel geluk gewenst voor jullie allemaal.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Gerrie
Forum-Newf
Forum-Newf

Berichtdoor fobruka » Di 26 Apr 2011 17:53:04

Lees het nu pas wat een verschrikkelijke tijd hebben jullie moeten doormaken Sad

Wat fijn te horen dat het goed gaat met Max en kan me voorstellen dat jullie apetrots zijn op hem =D>

Heel veel geluk jullie allemaal samen icon_flower.gif icon_flower.gif icon_flower.gif

Gr.Manuela
fobruka
Forum-Newf
Forum-Newf

Berichtdoor hermano » Di 26 Apr 2011 20:13:26

Fijn dat het goed gaat met Max.Na alles besef je waar het allemaal om draait in het leven.Op 1 of andere manier heeft deze rotziekte je ook weer dingen gegeven.Het is een heel proces wat binnen je gezin heeft afgespeeld.We hopen dat Max heel veel voldoening zal halen uit zijn opleiding en voor grote betekenis mag zijn voor een ander .Wij wensen jullie veel geluk en gezondheid toe ,en sterkte bij het verwerkingsproces . Kus Jolanda
Afbeelding
Gebruikers-avatar
hermano
Forum-Newf
Forum-Newf

Berichtdoor muppie » Di 26 Apr 2011 21:42:45

oo wat een geweldig nieuws haphop.gif
Nu breekt er weer een mooie nieuwe tijd aan voor Max en voor jullie als naasten, Kus
En zeker dat je trots op hem kunt zijn!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
muppie
Forum-Newf
Forum-Newf

Afbeeldingen: 0

Berichtdoor jessy1980 » Di 9 Aug 2011 13:59:18

Ik ben net nieuw hier en las het verhaal met tranen in mijn ogen! Maar wat ben ik blij dat ik door gelezen heb en mocht lezen dat het goed gaat met Max! Ik wens hem alle geluk toe!
icon_flower.gif
jessy1980

Berichtdoor kosa » Do 11 Aug 2011 09:30:27

wat vreselijk nieuws voor uw zoon,
hopelijk komt alles terug goed.
En ja, wij zijn er van overtuigd dat een hond
zo iets voelt.
Sterkte,
Eddy
kosa

Berichtdoor Muk » Do 11 Aug 2011 21:23:14

Ik lees het nu pas. Wat ontzettend fijn dat Max schoon is verklaard, beter nieuws kun je niet krijgen wat dat betreft. Hopelijk blijft de kanker weg. Sterkte
Muk

Vorige

Terug naar Lichaamstaal