Heeft iemand van jullie ervaring met de prikpil?
Ik zit namelijk voor een moeilijke keuze....Floortje is tijdens de laatste loopsheid heel erg ziek geweest,we dachten allemaal dat we haar gingen verliezen.
Ze had toen hele hoge koorts,en een infectie aan haar teen...dit verhaal heb ik toen uitgebreid omschreven!!
Ze heeft toen een echo gehad maar met haar baarmoeder was alles goed,
maar het was heel vreemd dat ze aan haar achterhand geen kracht had,net alsof ze verlamd was!!
Nu heeft ze de laatste weken prednison gekregen voor aan haar wond aan haar andere teen,na 2 weken merkte ik dat haar spierkracht minder werd.
Ik zag dat ze meer moeite had met op staan,en het poepen ging ook wat meer in een moeilijke stand.
Ik ben hier mee gestopt,en weer over gegaan op pijnstillers voor haar heup.
Nu gaat het weer goed,en haar wond aan de teen geneest ook goed.
Maar nu de vraag,wel of geen prikpil...ik wil natuurlijk niet dat ze weer zo ziek wordt...het moeilijke is waar was ze nu zo ziek van...van de loopsheid of de infectie aan de teen...of was het de combinatie...dit zullen we nooit weten!!
De bijwerking van de prikpil,kan de zelfde bijwerking zijn als van de prednison...dus misschien ook spierzwakte!!
Heb overleg gehad met de dermatoloog en ook met de DA....de DA heeft haar ook gezien toen ze zo ziek was!!
Hij verwacht hier eigenlijk geen problemen mee om de prikpil te geven...en eigenlijk heb ik heel veel vertrouwen in onze DA ....en hij heeft ons altijd god geholpen,en het altijd goed gehad met beslissingen nemen!
Heeft iemand van jullie ervaring met de prikpil,en met name hebben jullie al eens gezien dat er spierzwakte op treed???
En is er soms ook een implantaat voor teefjes??
Een sterilisatie is ook geen optie voor Floor ze heeft al heel veel narcose gehad,en durf dat ook niet meer aan met haar!!
Willen jullie eens mee denken??