KCM

Alles over een show of evenement.

KCM

Berichtdoor emz » Ma 17 Jun 2019 10:29:46

Tessa is naar de KCM geweest. Eerste keer naar en show.
Ik schrijf dit heel laat, maar de computer heeft kuren gehad, en beter laat dan nooit.
Het was bloed- en bloedheet, gelukkig een buitenshow op een prachtig terrein, waar heel veel kinderzwembadjes waren geplaatst zodat de honden volop konden drinken. Verder allemaal tenten en parasols, dus het was wel uit te houden.
Ik had voor Tessa een koelmat meegenomen,en tot mijn verbazing heeft ze daar dankbaar gebruik van gemaakt.
Ze heeft keurig gelopen met haar grote vriend Gürkan, die ook de ringtraining met haar doet. Zelfs netjes voor de keurmeester staan ging prima. Compliment aan Gürkan en aan Jan, die de ringtraining met zoveel geduld en toewijding heeft gegeven.
Geen topuitslag, maar ze is nog erg slungelig, moet nog uitgroeien. En bovendien, zo'n show is maar af en toe, en van haar gouden karakter kan ik elke dag genieten !
Afbeelding

groetjes ineke
emz
Forum-Newf
Forum-Newf

Re: KCM

Berichtdoor Hippie » Ma 17 Jun 2019 14:22:56

emz schreef:Tessa is naar de KCM geweest. Eerste keer naar en show.
Ik schrijf dit heel laat, maar de computer heeft kuren gehad, en beter laat dan nooit.
Het was bloed- en bloedheet, gelukkig een buitenshow op een prachtig terrein, waar heel veel kinderzwembadjes waren geplaatst zodat de honden volop konden drinken. Verder allemaal tenten en parasols, dus het was wel uit te houden.
Ik had voor Tessa een koelmat meegenomen,en tot mijn verbazing heeft ze daar dankbaar gebruik van gemaakt.
Ze heeft keurig gelopen met haar grote vriend Gürkan, die ook de ringtraining met haar doet. Zelfs netjes voor de keurmeester staan ging prima. Compliment aan Gürkan en aan Jan, die de ringtraining met zoveel geduld en toewijding heeft gegeven.
Geen topuitslag, maar ze is nog erg slungelig, moet nog uitgroeien. En bovendien, zo'n show is maar af en toe, en van haar gouden karakter kan ik elke dag genieten !

Wat leuk Ineke om te lezen.
Wat fijn van de kinderzwembadjes en de gemaakte schaduw plekken.
Super dat Tessa de koel mat lekker vond en er gebruik van maakte.
Oke misschien nog geen top uitslag maar ze is nog lekker in de groei dus! blij.gif
En inderdaad hoe dan ook is haar gouden karakter het belangrijkst!
Is ze ook al minder ondeugend in de tussen tijd geworden..?
In ieder leuk om weer een update te lezen.
Hippie
Forum-Newf
Forum-Newf

Re: KCM

Berichtdoor Gonny » Ma 17 Jun 2019 18:28:07

Eerste show met al die nieuwe indrukken. Dan vind ik het knap dat ze met dat hete weer uit het badje wilde komen. wink.gif

Kan alleen maar beter gaan, toch?
Gebruikers-avatar
Gonny
Forum-Newf
Forum-Newf

Afbeeldingen: 0

Terug naar Shows en Evenementen