newfoundlanderdag zondag 9 juni

Alles over een show of evenement.

newfoundlanderdag zondag 9 juni

Berichtdoor ollie » Di 4 Jun 2013 14:48:20

wie gaat er zondag naar de newfoundlanderdag?? Wij gaan met Mette. Hoop dat ze zich een beetje gaat gedragen. Net de oortje verknipt :oops:. Na 9 jaar kan ik het nog steeds niet. Dus als iemand een verknipte oor ziet en een hond die zich niet weet te gedragen zijn wij het. grijns.gif

ingrid ollie bobo en mette
Afbeelding
Gebruikers-avatar
ollie
Echte Newf
Echte Newf

Re: newfoundlanderdag zondag 9 juni

Berichtdoor g.vd.molen » Di 4 Jun 2013 16:00:36

Ik kom kijken!!

Tot zondag, Groetjes, Gerda
Afbeelding
Gebruikers-avatar
g.vd.molen
Forum-Newf
Forum-Newf

Berichtdoor taco en francina » Wo 5 Jun 2013 10:41:36

wij zijn volgend jaar pas aan de beurt, en joh wat maakt dat oortje nou uit voor de NF dag
veel plezier en suc6
Afbeelding
Gebruikers-avatar
taco en francina
Forum-Newf
Forum-Newf

Berichtdoor Noortje » Wo 5 Jun 2013 11:40:38

Ik ga ook met Tilly. Alleen jammer dat er geen nestgenoten hebben ingeschreven!! icon_sad.gif Had zooo graag haar 2 broertjes en 2 zusjes gezien. Haar prachtige vader komt wel toppie.gif

380428_310486398983423_1514163644_n.jpg
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
Gebruikers-avatar
Noortje
Actieve-Newf
Actieve-Newf

Berichtdoor Fluffy » Wo 5 Jun 2013 21:19:24

Fluffy is van 31 01 13, en dus in oktober aan de beurt, heel z'n familie komt dan, ook zijn broers uit het a nest.
Was bijna 1 van de eerste dingen wat de fokster zei: Jullie moeten ook in oktober komen hoor, alle anderen komen ook. Hangt een beetje van het weer af of ik nog naar Zutphen kom. Heb tegelijk de Clubmatch van de ECSCN in Ulvenhout. Aangezien VIP toch niet mee mag doen wil ik kijken of ik nog even doorrij naar Zutphen. Maar als het bloedheet is, weet ik nog niet of ik dat met de honden ga doen. Dan is 3 uur extra rijden toch wel een hele opgave voor Fluffy. Maar als ik kom zal ik naar je verknipte oor uitkijken hoor grijns.gif Joh, ik denk dat je het zelf het meeste ziet omdat je het weet. Voor de rest ziet hij er toch prachtig uit. Succes en veel plezier. toppie.gif
Cecilia en de zwart/wit bende

Modesty is that certain feeling, that others will discover, how wonderful you are.
Gebruikers-avatar
Fluffy
Forum-Newf
Forum-Newf

Berichtdoor Janny » Za 8 Jun 2013 18:43:28

wij zijn er en brengen zelf 6 honden mee en we zijn heel blij al beide nesten van vorig jaar er ook zijn
dus dat wordt voor ons een drukke maar gezellige dag, blij al de pups weer te zien.
Janny
Zeer actieve-Newf
Zeer actieve-Newf

Berichtdoor Fluffy » Zo 9 Jun 2013 18:43:35

@ Ingrid,

Net thuis, maar ik vond het zo leuk dat je nog even bij de auto langskwam, dat ik toch even moet schrijven.
Binnen werd ik herkend door Noortje - met Tilly, (ja, die combinatie Newf/Cocker doet het toch goed grijns.gif ) en heb ik nog een paar mensen gesproken.
Ze hadden je niet gezien, dus de verknipte oren vielen toch niet zo op als je bang voor was.
Zo, nu eerst een hapje eten. Beestenbende heeft natuurlijk allemaal al weer gehad, nu mag ik ook nog eens even aan mezelf denken.
Cecilia en de zwart/wit bende

Modesty is that certain feeling, that others will discover, how wonderful you are.
Gebruikers-avatar
Fluffy
Forum-Newf
Forum-Newf

Berichtdoor ollie » Zo 9 Jun 2013 21:21:56

cecilia,

ja je viel op met de 2, lieve honden heb je. En hoe vond fluffy het daar binnen met al die beren.? Het was wel jammer dat het niet zo heel druk was.
En ach die verknipte oren , zag ik alleen maar. Mette was onder de indruk van alles en ligt lekker te slapen. Toen we thuis kwamen kwamen ollie en bobo haar echt enorm begroeten , ze hadden haar zo gemist, ze liggen nu zo lief met 3 naast elkaar /op elkaar te slapen. En ik... ik ga ook zo naar mijn bedje toe.
gr ingrid ollie bobo en mette
Afbeelding
Gebruikers-avatar
ollie
Echte Newf
Echte Newf

Terug naar Shows en Evenementen