[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 124: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 124: Array to string conversion
Newfoundlander-Forum • Bekijk onderwerp - Fluffy toch maar eens het forum laten lezen.

Fluffy toch maar eens het forum laten lezen.

Voor veel eigenaren een lastige periode in de opvoeding.
Wissel hier je ervaringen uit.

Fluffy toch maar eens het forum laten lezen.

Berichtdoor Fluffy » Zo 30 Jun 2013 23:33:50

Elke dag sta ik weer voor een nieuwe verrassing met Fluffy. scratch.gif
Ik heb al verteld dat hij vanaf dag 1 gek is op de waterblazer. Hoezo langzaam wennen.
Borstelen hetzelfde verhaal. Nu word hij natuurlijk eerst droog geblazen dus is hij al omgekocht, maar toch.
Maakt hem allemaal niet uit, als hij maar lekker kan liggen. wink.gif
Omdat we zaterdag naar de KCM zouden gaan had ik besloten om hem vrijdagmiddag te wassen.
Gezien de verhalen, me geestelijk al helemaal voorbereid op dubbele houtgrepen en nelsons, etc.
Nog even uitstellen door VIP eerst nog even te wassen, gezien de bloedsporen van Fluffy's tandenwissel, kon ik toch moeilijk met een keurig verzorgde Newf aankomen en een 'verwaarloosde' Cocker.
Bij de trimster is hij altijd: ZO LIEF, dus ik zal wel iets fout doen, want bij mij gaat hij aldoor zielig zitten piepen, alsof ik hem met ijskoud water en een harde borstel aan het bewerken ben. Maar ja, hij weet dat ik niet toegeef en hem ook echt helemaal goed uitspoel om klitten te vermijden, dus geeft hij onder protest maar toe. icon_sad.gif
Aan de andere kant geeft hij geen krimp bij het borstelen en gaan we nog wel eens even langer door met kammen, omdat hij dan op tafel ligt te slapen. whoea.gif Hé, nu ik dit zo schrijf zou dat het wel eens kunnen zijn, heeft net nog liggen te genieten van het kammen en word dan wreed wakker geschud om in bad te gaan. schrik.gif
Afijn, VIP klaar, dus nu toch wel Fluffy wassen, want anders word het nachtwerk en we moeten toch al vroeg op.
Nog even een borstel erover om te kijken of er geen klitten meer zijn en dan op naar de badkamer voor zijn eerste echte badscene. Nou een scene is het ook echt geworden.
Meneer zat heerlijk in het bad rond te kijken wat er allemaal ging gebeuren.
He interessant, komt water uit dat ding, beetje lauw maar goed te drinken.
He interessant, uit dat ding komen allemaal kleine straaltjes, nog steeds lauw, maar goed te drinken.
Oh, interessant, lijkt wel of ik op waterwerk ben, helemaal nat, maar ik kan toch lekker staan in dat bruine water, heeft wel een heel bekend geurtje, zo ruikt VIP ook als we lekker aan het graven zijn geweest, maar niet zo lekker om te drinken.
He interessant, krijg een hele massage, is wel heel erg lekker zo, ja hoor mijn poten en mijn staart en mijn buik en mijn oren en mijn borst mag je ook masseren hoor, maar dat witte spul vind ik toch niet echt lekker smaken.
He interessant, nog meer massage maar nu met water erbij, ga door, ga door.
Wat nu al afgelopen? Oh massage met handdoek, lekker, ga door, ga door.

En zo had ik dus in no-time een hele schone kleine man. Toen naar buiten en daar draaide hij even helemaal door.
Wist niet meer of hij zich droog moest lopen of droog moest laten blazen. Toen hij een eind droog was heb ik even een pauze ingelast door eerst maar te gaan eten. 's Avonds nog even de waterblazer erover en toen hij helemaal droog was, de borstel en de kam erover. Daarna nog even de kam bij VIP erover en zaterdag had ik dus 2 keurig verzorgde honden. toppie.gif
Cecilia en de zwart/wit bende

Modesty is that certain feeling, that others will discover, how wonderful you are.
Gebruikers-avatar
Fluffy
Forum-Newf
Forum-Newf

Re: Fluffy toch maar eens het forum laten lezen.

Berichtdoor margot » Ma 1 Jul 2013 21:38:01

whoea.gif toppie.gif
Afbeelding
een wijze vrouw
Gebruikers-avatar
margot
Beheerder Forum
Beheerder Forum

Terug naar De "puber"hond