aangeboden oppas

Geef hier aan dat je wel eens een logeerhond kunt plaatsen. Eventuele kosten via PB bespreken.

aangeboden oppas

Berichtdoor miranda » Wo 27 Apr 2011 15:01:30

Hallo allemaal, ik wil me aanbieden om op uw knuffelbeer te passen.
Ik vind de newfy geweldig, we hebben zelf (nog) geen eigen hond, We hebben wel zelf jaren een briard gehad, en hebben ook op berner sennen gepast, het lijkt me zo geweldig om eens kennis te maken met een newfy. Eerst eens voor een dagje - weekendje en als de hond goed gewend is voor een vakantie.
Wij wonen in een plaatsje tussen Hoorn en Enkhuizen, vlak bij een park en het ijsselmeer.
Misschien tot ziens?
miranda

Re: aangeboden oppas

Berichtdoor Wijker1 » Vr 12 Apr 2013 19:02:14

Hallo Miranda.

Ik zie dat je aanbod al 2 jaar oud is, maar ik vroeg me af of dit nog steeds geldt?
Wij hebben namelijk een heerlijke zwarte reu, die normaal altijd mee gaat op vakantie.
Alleen, dit jaar gaan we overzee en met een vliegtuig, dus dat wordt voor hem een beetje zeuren.
We gaan van eind juni tot eind juli. Wil je reageren als je aanbod nog geldig is? Of iemand anders, die het helemaal ziet zitten om een maandje op onze kanjer te passen. Ook wij wonen in Noord-Holland, alleen net onder Hoorn.

Groeten Cock, en een poot van Koda.
Wijker1

Re: aangeboden oppas

Berichtdoor margot » Zo 14 Apr 2013 11:00:33

Hoi Cock,

Ik woon in Alkmaar maar heb wel 3 teven en zoals het er nu naar uitziet zullen ze die tijd niet loops zijn.
En ik heb vaker newfs te logeren.
gr Margot
Afbeelding
een wijze vrouw
Gebruikers-avatar
margot
Beheerder Forum
Beheerder Forum

Terug naar Honden logeeradressen