Ze is nu toch al 8 jaar en bijna 8 maanden,waar ik heel blij mee ben,had niet gedacht dat ze deze leeftijd zou gaan halen,en hopelijk mag ze nog een lange tijd bij ons blijven.
Maar ze gaat wel achteruit,lichamelijk heeft ze het best zwaar,haar spieren worden zwakker en haar heupen waggelen erg tijdens het lopen. Flinke artrose aan ellebogen en rug

Soms klapt haar achterpoten om door zenuw afknelling in haar rug.
Ze krijgt hier medicijnen voor en natuurlijk pijnstillers.
Wandelen ga ik niet meer,ze wil wel maar dat gaat echt niet meer,gelukkig heeft ze genoeg plek om lekker in de tuin te lopen,en dat probeer ik ook zoveel mogelijk te stimuleren.
Met de hydrotherapie ben ik ook gestopt,dat ging ook niet meer...was een hele trip iedere keer...in de auto..in de bak lopen..en dan weer in de auto..
Ze krijgt nu iedere week een heerlijk massage en lasertherapie thuis...een geweldige fysiotherapeute wat thuis komt

Ze knapt er altijd goed van op...
Alleen heeft ze laatst een baarmoederontseking gehad..en met spoelingen en AB kuur is ze er bovenop gekomen..
Maar er komt nog geregeld vaginale afscheiding dus maar weer een kuur...opereren durf ik niet denk dat de narcose en operatie haar veel te zwaar is..ook heeft ze een flinke knobbel aan haar zitvlak..deze durf ik ook niet weg te halen..gewoon omdat ze het lichamelijk niet meer aan kan.
Ik hoop dat we nog een hele tijd van haar kunnen genieten..maar heb het er wel moeilijk mee..realiseer me dat afscheid nemen steeds dichterbij komt..

Ben natuurlijk super trots op haar,want wat heeft ze allemaal mee moeten maken,en dan nog altijd opgewekt en zo ontzettend lief...denk dat er geen dappere newfy is als Floortje