Ze stond verder op te snuffelen toen ik dichterbij kwam..
Sorry(!!!).....zat er vies groen slijm bij haar neus.
Ik dacht nog wat heeft ze nu gedaan!!!!

Snel schoon gemaakt met een zakdoek dacht nog zo is het niet echt een Lady!!!!!(niets voor mij!!)
Even daarna weer!!!!!
Maar toen liep ze dichter bij mij!!!
Dit was geen toeval meer!!
Tot 4x toe uitvloeiing uit haar neus daarna.
Onze vaste en vertrouwde dieren arts zit een dorp verder daar gaan wij altijd met de auto heen.
Wij hebben ook een dieren arts in de straat waar ik lady wekelijks mag wegen.
Gelukkig had ik een betaal pas bij mij en ben direct door gelopen naar de dieren arts.
Gevraagd of ze gisteren nog een plekje hadden Lady en ik konden een kwartier later terecht.
Verteld dat ik er net achter was gekomen dat er niet goed was.
Lady haar lympfklieren waren iets opgezet,hart,longen en ademhaling wel in orde.
Ondanks de uitscheiding.
geen koorts gelukkig.
Volgens de dieren arts was dit beginnende griep..beginnende kennelhoest kon ook..

Wij hebben altijd honden gehad ook meerdere te gelijk maar nog nooit kennelhoest!!!
Dus vroeg meteen of de andere 3 het ook zouden kunnen krijgen....ja dat kan....
Lady heeft gisteren neusdruppeltjes gehad liet ze daar keurig toe......maar vindt het toch niet zo leuk meer en moet 5 dagen 4x per dag!!
En een injectie gekregen.
Was wel blij dat ik echt meteen door gelopen ben naar de DA!!!
Gisteren verslechterde het snel zelfs twee neusgaten tegelijk uitvloeiing.
En werd slomer.
Heb haar heel goed in de gaten gehouden.
Vandaag gaat het echt een stuk beter!!!
Hoe blij kun je zijn met een speelse en af en toe echt ondeugende pup-kleutertje vandaag!!!!!

Nog gevraagd hoe dit kon..ze kan besmet zijn met snuffelen spelen met andere honden,puppy cursus...
Gelukkig merk ik aan de andere honden (nog_) niets!!!!
Als ze vandaag en morgen geen groene uitvloeiing had mag ze donderdag weer naar puppy cursus.
evt mag ik morgen op de dag even bij de dieren arts langs komen voor de zekerheid.
Anders mocht ik evt maandag voor nacontrole langs komen gratis werd gezegd komen we toch altijd al wegen.
Ik denk dat wij morgen voor de zekerheid nog maar niet gaan zowel ter bescherming van lady en ook voor de andere pups op cursus.
Maar zo zie hoe je werkelijk uit het niets je grote zorgen kunt maken over je hond.